dinbitchh

Alla inlägg under september 2014

Av Lisa Bång - 29 september 2014 04:38

Jag hatar verkligen att jag inte han sova, klockan är halv fem men det är tur att jag ska till läkaren för att förnya ett recept på mina insomningstabletter, då kanske man kan sova som vanligt folk igen..
Blir nog att dygna inatt igen, ska gå upp vid kvart i bio för att ta bussen in till vislanda vid kvart i tio.

Vill verkligen kunna sova så jag klarar av skolan, vill inte att det ska bli som när jag gick på Rinman att jag kugga så jävla hårt, vill verkligen komma in på linnéuniversitetet i Växjö så jag kan fullfölja mina drömmar om att bli specialpedagog på förskolan!

Hoppas att jag klarar mig!!

Puss o kram skummbanan!

Dinbitchh

Av Lisa Bång - 25 september 2014 15:27

Nu är det dags igen! Pratar med mupparna! Men fan vad det är kul! Skratta det kan man lugnt säga att man gör xD

Sen så är det kul att titta på när dom andra gör när dom spelar, dom kan göra väldigt oväntade saker xD hahah

Som Malin och fixar med hårfärg, John vette fan vad han gör, Christoffer sitter o klickar för fullt och Emely sitter o drömmer ser det ut som :p


Ikväll så blir det pyjamasparty som det verkar nu, baka och chilla inför Göteborg imorgon! :)

Jag tycker faktist att det ska bli kul att åka på Bokmässan imorgon, gratis saker är ju det bästa ;) och så ska man träffa Dogge Dogelito xD Men så eventuellt så kanske jag ska träffa kusse Rasse :D Hoppas att han har tid bara :)



Idag så såg jag det sjukaste avsnittet av Uppdrag granskning, det handlade om tjejer om har självskadebeteende och flyttades runt på olika mentalsjukhus, men mesta av tiden ( som jag uppfattade det ) så var dom på St. Sigfrids och dom va blandade bland, mördare, våldtäcksmän. När en av tjejerna kom in dit så blev hon bäldat 3 gånger på samma dag, sammanlagt 8 timmar på den dagen.. sen så blev dom tvångs gipsade bara för att dom skade sig, en av flickorna vägrade så dom sövde ner henne och satte på gipset och det är emot lagen, läkarnas försvar va att dom gorde det för patientens bästa, vet inte om jag kan hålla med eller bojkotta dom, visst det är fel av dom att göra så men det är ändå bra för då kan dom inte skada sig själva, så jag velar väldigt mycket på den punkten.


 

(klicka på bilden för att komma till avsnittet)


Nu ska jag ta o muppa vidare, men först så blir det toa besök ^^


Pussar o kramar


Dinbitchh


Av Lisa Bång - 24 september 2014 12:55

Inga lektioner idag så himla skönt!!
Men istället för lektioner nu på eftermiddagen så ska vi måla och så och temat är indiskt så vi får se hur denna dagen blir :) det är kul att se hur människorna ser ut xd många har verkligen gått in i detta men det är fler som inte orkar bry sig :p
Men nu ska vi ta o börja :)
Hare gött!

Indiska hälsningar

Dinbitchh

Av Lisa Bång - 23 september 2014 11:41

15 min kvar på denna skoldag för mig, ska bli så skönt att få hoppa in i duschen och sen bara lägga sig i sängen o chilla, det är det bästa som finns ju!!
2 lektioner på onsdagar o tisdagar fan va gött! Slutar tidigt på tisdagar och börjar sen på onsdagar! I love it!!

På fredag blire av till Göteborg med skolan, ska bli roligt fast vi ska på en bokmässa :) ska eventuellt träffa kusse Rasse när jag är där, wheeee :D

Men nu ska jag ta o röra mig till maten! Hare gött!!

Dinbitchh

Av Lisa Bång - 22 september 2014 15:16

Tjena mitt bena!!
Världens tråkigaste lektion kan man lugnt säga att jag har just nu.. Kollar på Nybyggarna o den är så jäääävla tråkig! Somnar nästan!
Men nu måste jag lyssna på Christina innan vi får sluta fö denna måndag!

Puss o kram

Dinbitchh

Av Lisa Bång - 20 september 2014 16:27

Hejsan hoppsan!
Idag så är det fest igen det är rätt nice, dessutom så är det gratis alkohol, Me like :D
Drack några cider igår, får se om det blir mer idag, är inne på mitt första glas som jag har varit nu i nästan 2 timmar hahah xd seg drickare eller vad? Xd men du måste jag umgås med dom andra, får se om det kommer in någe mer inlägg under kvällen!

Puss o kram skummbanan!

Dinbitchh

Av Lisa Bång - 20 september 2014 00:55

Varför är det alltid jag som ska misslyckas med något?? Jag fattar inte vad jag gör för fel, kan något berätta det för mig?
Varför kan inte jag hitta någon som älskar mig för precis den jag är?
Hjälp mig snälla jag ber er, vad kan jag göra för att bli bättre!
Jag är den jag är men ingen verkar tro det känns det som. Kanske är dags att lära känna mig så ni vet hur jag är och hur jag funderar.

Jag ber er hjälp mig. Fixa en blinddejt eller något, bara något som jag få mig att känna mig bättre till mods !

Av Lisa Bång - 18 september 2014 15:51

Snart är denna dagen slut! Fan va gött! Ska bli så skönt med helg! Ta det lugnt och bara ligga i sängen o kolla på film, men imorgon så blir det nog supa precis som nästa helg då min kära vän Emely Björnriz kommer! Ska bli så jävla kul att få träffa henne igen! Så får hon se hur jag har det här nere i lilla Grimslöv :D

Ikväll så blir det film städa lite och plugga engelska för det är prov nästa vecka och jag fattar inget utav det vi har gått igenom eftersom jag har missat en del av det.. så vi får se om jag lyckas fatta mig på det..


Jag hoppas verkligen att detta blir en bra helg för jag kommer få besök, ska bli kul :) kommer ha kompisar som är på mig på lördag och fredag kväll kan man ju lugnt säga xD


men nu ska jag röra mig vidare, kanske kikar in med ett till inlägg senare ikväll, men det får vi se då :)


Puss o kram!


Dinbitchh

Presentation


Lisa här!
Skriver lite då och då, har flyttat så kommer skriva om mitt nya liv på ett nytt ställe!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards