dinbitchh

Direktlänk till inlägg 4 januari 2015

Fuck this shit...

Av Lisa Bång - 4 januari 2015 22:14

Nej nu orkar jag ta med fan inte mer! Funderar på när jag kommer ner till Grimslöv igen så ska jag sluta snacka med många av människorna i denna äckliga stad! Får bara en sån jävla massa skit när jag är här så jag pallar verkligen inte!!

Nu har jag bestämt mig och det kommer inte ändras på någe sätt! Dom jag tar bort är borta för gått.

Jag mår redag skit så det inte heter duga så jag vill inte har mer skit så jag blir så deprimerad så jag inte orkar mer, så jag tänker låsa in mig på mitt rum o inte gå ut överhuvud taget!

Ingen kan ändra på de, absolut INGEN!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Bång - 21 januari 2015 02:38


Nu tänker jag vara riktig jobbig ^^ Jag har börjat använda min gamla blogg ^^ Visst har bara lagt ut ett inlägg där än så länge ^^ men det är där jag kommer fortsätta nu! :D   www.nouw.com/lottagabriella       Pussar och Kramar   D...

Av Lisa Bång - 15 november 2014 03:39


                              

Av Lisa Bång - 15 november 2014 03:32

Anonym:Vem har du kommit närmst under din flytt till Grimslöv?  Svar: Jag har kommit nära väldigt många här på skolan men dom jag pratar mäst med är: Jossan, Katte, Naffe och Emelie     Anonym: Vem är bäst?  Svar: Jag så klart ...

Av Lisa Bång - 30 oktober 2014 02:08


Vad ska jag säga?? Jag har inte så mycket att säga förutom att jag ska spela lol med mina vänner o imorgon så blir det in till Växjö med Jossan och Katte det ska bli mysigt! Först blir det Samarkand för jag ska till Stadium o till maxi, sen blir ...

Av Lisa Bång - 28 oktober 2014 03:37


  Nu tänkte jag ha en frågestund! Ni får fråga mig vad ni vill! Svarar bara på seriösa frågor!!Ni har på er till nu på söndag kl 21,00 efter de kommer jag börja svara på frågorna eftersläntar kommer jag inte svara på!!Fråga på nu!! ...

Presentation


Lisa här!
Skriver lite då och då, har flyttat så kommer skriva om mitt nya liv på ett nytt ställe!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards