dinbitchh

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2014

Frågor o svar om mig!

Av Lisa Bång - 17 oktober 2014 03:19

1. Vad heter du? Lisa Nilsson
2. Hur gammal är du? 19
3. Vart bor du? Är skriven i Eskilstuna men bor i Grimslöv
4. Hårfärg? Svart
5. Ögonfärg? Blå
6. Hur lång är du? ca 175cm
7. Kär? Nja vet inte
8. Singel eller upptagen? singel
9. Hur många har du kysst? oj det har jag ingen aning om
10. När och vem kysste du senast? det vet jag inte heller ^^ 
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Yes
12. När hade du senast sex och med vem? I don't remember
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Nästan i 3 år
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Jag föredrar killar som är ärliga, omtänksamma
17. Vad har du för mobil? iPhone4
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Fixa körkortet, köpa bil och åka till min kusin i Australien
19. Favoritland? Det är svårt att välja men det blir nog Sverige.
20. Favoritfärg? Lila o svar 
21. Film? The mortal instuments 
22. Bok? Hungergames serien
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Det vet jag faktist inte..
25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag är stor.. 
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Svårt att välja en så jag säger mina bästa vänner
27. En person du älskar – Mina bästa vänner
28. En person du hatar – Hatar inte många..så får väl säga Fredrik. 
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll
30. Saknar du någon just nu? Ja :(
31. Vad är det bästa som hänt dig? Att jag flytta till Grimslöv
32. Beroende av något? Sång, musik och att läsa Hungerspelen triologin
33. Ditt livs största misstag? det vill jag inte säga..
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Gud vilken svår fråga.. men skulle nog säga Malin Wahlström
35. Har du några tatueringar? Yes
36. Piercingar? 1 + en töjning i örat och så har jag ett vanligt hål i det andra örat
37. Vem är mest lik dig? Malin Nilsson och Kathrine Andreassen
38. Har du någon förebild? ja, Mimmi Hellstén
39. Vad ska du göra idag? Sova för klockan är snart fyra på morgonen xD
40. Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger, folk som sladdar på privat mark..
41. Vad är det bästa du vet? Äta, sex och va med vänner
42. Vad åt du senast? Pasta med hebamare, gurka o tomat
43. Vad vill du ha just nu? Pengar.
44. Vad köpte du senast? Cigg
45. Vem är din favorit kändis? Jhonny Depp 
46. Vilken är din favoritställning? DEt vet jag inte, kanske skeden
47. Tränar du? Nope
48. När går du och lägger dig? Olika varje dag
49. Vad är klockan nu? 03,36
50. Är du nöjd med ditt liv? Det kunde ha varit bättre..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Bång - 21 januari 2015 02:38


Nu tänker jag vara riktig jobbig ^^ Jag har börjat använda min gamla blogg ^^ Visst har bara lagt ut ett inlägg där än så länge ^^ men det är där jag kommer fortsätta nu! :D   www.nouw.com/lottagabriella       Pussar och Kramar   D...

Av Lisa Bång - 4 januari 2015 22:14

Nej nu orkar jag ta med fan inte mer! Funderar på när jag kommer ner till Grimslöv igen så ska jag sluta snacka med många av människorna i denna äckliga stad! Får bara en sån jävla massa skit när jag är här så jag pallar verkligen inte!! Nu har jag...

Av Lisa Bång - 15 november 2014 03:39


                              

Av Lisa Bång - 15 november 2014 03:32

Anonym:Vem har du kommit närmst under din flytt till Grimslöv?  Svar: Jag har kommit nära väldigt många här på skolan men dom jag pratar mäst med är: Jossan, Katte, Naffe och Emelie     Anonym: Vem är bäst?  Svar: Jag så klart ...

Av Lisa Bång - 30 oktober 2014 02:08


Vad ska jag säga?? Jag har inte så mycket att säga förutom att jag ska spela lol med mina vänner o imorgon så blir det in till Växjö med Jossan och Katte det ska bli mysigt! Först blir det Samarkand för jag ska till Stadium o till maxi, sen blir ...

Presentation


Lisa här!
Skriver lite då och då, har flyttat så kommer skriva om mitt nya liv på ett nytt ställe!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards