dinbitchh

Direktlänk till inlägg 25 september 2014

Mupparna är igång!

Av Lisa Bång - 25 september 2014 15:27

Nu är det dags igen! Pratar med mupparna! Men fan vad det är kul! Skratta det kan man lugnt säga att man gör xD

Sen så är det kul att titta på när dom andra gör när dom spelar, dom kan göra väldigt oväntade saker xD hahah

Som Malin och fixar med hårfärg, John vette fan vad han gör, Christoffer sitter o klickar för fullt och Emely sitter o drömmer ser det ut som :p


Ikväll så blir det pyjamasparty som det verkar nu, baka och chilla inför Göteborg imorgon! :)

Jag tycker faktist att det ska bli kul att åka på Bokmässan imorgon, gratis saker är ju det bästa ;) och så ska man träffa Dogge Dogelito xD Men så eventuellt så kanske jag ska träffa kusse Rasse :D Hoppas att han har tid bara :)



Idag så såg jag det sjukaste avsnittet av Uppdrag granskning, det handlade om tjejer om har självskadebeteende och flyttades runt på olika mentalsjukhus, men mesta av tiden ( som jag uppfattade det ) så var dom på St. Sigfrids och dom va blandade bland, mördare, våldtäcksmän. När en av tjejerna kom in dit så blev hon bäldat 3 gånger på samma dag, sammanlagt 8 timmar på den dagen.. sen så blev dom tvångs gipsade bara för att dom skade sig, en av flickorna vägrade så dom sövde ner henne och satte på gipset och det är emot lagen, läkarnas försvar va att dom gorde det för patientens bästa, vet inte om jag kan hålla med eller bojkotta dom, visst det är fel av dom att göra så men det är ändå bra för då kan dom inte skada sig själva, så jag velar väldigt mycket på den punkten.


 

(klicka på bilden för att komma till avsnittet)


Nu ska jag ta o muppa vidare, men först så blir det toa besök ^^


Pussar o kramar


Dinbitchh


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Bång - 21 januari 2015 02:38


Nu tänker jag vara riktig jobbig ^^ Jag har börjat använda min gamla blogg ^^ Visst har bara lagt ut ett inlägg där än så länge ^^ men det är där jag kommer fortsätta nu! :D   www.nouw.com/lottagabriella       Pussar och Kramar   D...

Av Lisa Bång - 4 januari 2015 22:14

Nej nu orkar jag ta med fan inte mer! Funderar på när jag kommer ner till Grimslöv igen så ska jag sluta snacka med många av människorna i denna äckliga stad! Får bara en sån jävla massa skit när jag är här så jag pallar verkligen inte!! Nu har jag...

Av Lisa Bång - 15 november 2014 03:39


                              

Av Lisa Bång - 15 november 2014 03:32

Anonym:Vem har du kommit närmst under din flytt till Grimslöv?  Svar: Jag har kommit nära väldigt många här på skolan men dom jag pratar mäst med är: Jossan, Katte, Naffe och Emelie     Anonym: Vem är bäst?  Svar: Jag så klart ...

Av Lisa Bång - 30 oktober 2014 02:08


Vad ska jag säga?? Jag har inte så mycket att säga förutom att jag ska spela lol med mina vänner o imorgon så blir det in till Växjö med Jossan och Katte det ska bli mysigt! Först blir det Samarkand för jag ska till Stadium o till maxi, sen blir ...

Presentation


Lisa här!
Skriver lite då och då, har flyttat så kommer skriva om mitt nya liv på ett nytt ställe!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards