dinbitchh

Direktlänk till inlägg 29 september 2014

Så är jag här igen..

Av Lisa Bång - 29 september 2014 04:38

Jag hatar verkligen att jag inte han sova, klockan är halv fem men det är tur att jag ska till läkaren för att förnya ett recept på mina insomningstabletter, då kanske man kan sova som vanligt folk igen..
Blir nog att dygna inatt igen, ska gå upp vid kvart i bio för att ta bussen in till vislanda vid kvart i tio.

Vill verkligen kunna sova så jag klarar av skolan, vill inte att det ska bli som när jag gick på Rinman att jag kugga så jävla hårt, vill verkligen komma in på linnéuniversitetet i Växjö så jag kan fullfölja mina drömmar om att bli specialpedagog på förskolan!

Hoppas att jag klarar mig!!

Puss o kram skummbanan!

Dinbitchh

 
 
Ingen bild

Johanna

1 oktober 2014 16:52

Hej Lisa, det kommer gå jättebra, jag vet det!
Hördu, ska du byta till Bång eller? :-)
Gör´t!

Kram Johanna

Lisa Bång

2 oktober 2014 14:44

Hej! Jag hoppas det!
Nu måste jag fråga vem Johanna nu är för jag känner fler? ^^

Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Bång - 21 januari 2015 02:38


Nu tänker jag vara riktig jobbig ^^ Jag har börjat använda min gamla blogg ^^ Visst har bara lagt ut ett inlägg där än så länge ^^ men det är där jag kommer fortsätta nu! :D   www.nouw.com/lottagabriella       Pussar och Kramar   D...

Av Lisa Bång - 4 januari 2015 22:14

Nej nu orkar jag ta med fan inte mer! Funderar på när jag kommer ner till Grimslöv igen så ska jag sluta snacka med många av människorna i denna äckliga stad! Får bara en sån jävla massa skit när jag är här så jag pallar verkligen inte!! Nu har jag...

Av Lisa Bång - 15 november 2014 03:39


                              

Av Lisa Bång - 15 november 2014 03:32

Anonym:Vem har du kommit närmst under din flytt till Grimslöv?  Svar: Jag har kommit nära väldigt många här på skolan men dom jag pratar mäst med är: Jossan, Katte, Naffe och Emelie     Anonym: Vem är bäst?  Svar: Jag så klart ...

Av Lisa Bång - 30 oktober 2014 02:08


Vad ska jag säga?? Jag har inte så mycket att säga förutom att jag ska spela lol med mina vänner o imorgon så blir det in till Växjö med Jossan och Katte det ska bli mysigt! Först blir det Samarkand för jag ska till Stadium o till maxi, sen blir ...

Presentation


Lisa här!
Skriver lite då och då, har flyttat så kommer skriva om mitt nya liv på ett nytt ställe!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards