dinbitchh

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2014

God natt världen!

Av Lisa Bång - 8 oktober 2014 01:49

Idag har det varit en nice dag! Alex va här och hjälpte mig o städa och möblera om så nu är det väldigt snyggt i mitt rum :D

Efter de så va jag med Katte, chilla lite på hennes rum sen så käkade vi lite och så blev det film, Scary move 5, kul kul :D

Imorgon hoppas jag också på att det blir lika nice som idag, sovmorgon, vad kan bli bättre ;) börjar 12,50 :D 2 lektioner gympa och plugg i bibblan med Katte! Mys!

I like Katte ^^ Alex också ofc!! :D


Men nu blir det sova!

Har tagit mina tabletter, fixat film och så är jag trött så det tyder nog på att det är dags att sova för min del ^^


Natti natti alla pussgurkor!!

Dinbitchh


 




 

( Trycker du på bilderna så kommer du till filmen som är på bilden)


 
 
Ingen bild

Elin

8 oktober 2014 20:39

Hej, jag har läst din blogg ett tag nu och jag ÄLSKAR den!!!!
Vad pluggar du för nått? Tycker att ditt liv värkar jätte roligt, funderar på att flytta till Grimslöv :)) Xd blir jätte glad om du vill svara på detta.

Puss och kram skummbanan

Lisa Bång

11 oktober 2014 23:19

Hejsan! Vad roligt att du tycker om den! Försöker som sagt lägga ut inlägg så ofta jag kan och orkar. :)
Just nu pluggar jag upp mina gymnasiebetyg för jag kugga rätt hårt för jag mådde piss men sen jag flytta hit så är jag på fötter igen och det är skönt! :)
Vart bor du nu? :) Jag tycker att du kan flytta till Grimslöv, visst det är bara en liten by med en mat affär typ men det är jätte mysigt här!
Det är klart jag svarar :)

Kramar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Bång - 21 januari 2015 02:38


Nu tänker jag vara riktig jobbig ^^ Jag har börjat använda min gamla blogg ^^ Visst har bara lagt ut ett inlägg där än så länge ^^ men det är där jag kommer fortsätta nu! :D   www.nouw.com/lottagabriella       Pussar och Kramar   D...

Av Lisa Bång - 4 januari 2015 22:14

Nej nu orkar jag ta med fan inte mer! Funderar på när jag kommer ner till Grimslöv igen så ska jag sluta snacka med många av människorna i denna äckliga stad! Får bara en sån jävla massa skit när jag är här så jag pallar verkligen inte!! Nu har jag...

Av Lisa Bång - 15 november 2014 03:39


                              

Av Lisa Bång - 15 november 2014 03:32

Anonym:Vem har du kommit närmst under din flytt till Grimslöv?  Svar: Jag har kommit nära väldigt många här på skolan men dom jag pratar mäst med är: Jossan, Katte, Naffe och Emelie     Anonym: Vem är bäst?  Svar: Jag så klart ...

Av Lisa Bång - 30 oktober 2014 02:08


Vad ska jag säga?? Jag har inte så mycket att säga förutom att jag ska spela lol med mina vänner o imorgon så blir det in till Växjö med Jossan och Katte det ska bli mysigt! Först blir det Samarkand för jag ska till Stadium o till maxi, sen blir ...

Presentation


Lisa här!
Skriver lite då och då, har flyttat så kommer skriva om mitt nya liv på ett nytt ställe!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards